Klachtenprocedure

Bij Relaties & Co. hechten wij erg aan de feedback van onze cliënten. Daarom nemen wij aan het einde van elke sessie ruim de tijd om, aan de hand van een heel kort vragenlijstje, te horen of de sessie voldeed aan ieders verwachtingen. Vooral dat wat niet goed aansloot of minder goed ging horen wij graag. Dat kan ons helpen in de toekomst niet dezelfde dingen fout te doen.  Doorgaans leidt deze aanpak er toe dat er geen situaties ontstaan waarin cliënten echt ontevreden zijn over de behandeling.

Wanneer u als cliënt ondanks bovenstaande aanpak toch blijvend ontevreden bent, hopen we dat we daar in een gesprek met elkaar uitgebreid op in kunnen gaan. Uiteraard vindt dit gesprek plaats op onze kosten. Indien gewenst kunt u de punten waarover u ontevreden bent eerst op papier zetten. Wij zullen dan onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen die tot ieders tevredenheid is.

Wanneer ook bovenstaand gesprek naar uw mening niet voldoende geholpen heeft, en u blijft een klacht hebben over onze werkzaamheden, dan kunt u voor bemiddeling bij uw klacht contact opnemen met De Nederlandse Vereniging voor GZ-Psychologen (NVGzP) , waarbij wij zijn aangesloten. Op de website van de NVGzP vindt u alle informatie over de klachtenprocedure. U kunt de informatie ook hier al downloaden.

 

logo-klachtenregelingNVGzp-300x120